festival Víno pod hviezdami Pezinok

Užitočné informácie

Epidemiologické opatrenia

Vzhľadom na momentálnu epidemiologickú situáciu sa riadime nariadeniami Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky. Vstup na podujatie je umožnený iba s prekrytím horných dýchacích ciest (nos, ústa) ako je napríklad rúško, šál, šatka.

Otvorenie 

Festival Víno pod hviezdami sa uskutoční dva dni 14. a 15. augusta 2020 v pezinských vinohradoch. Brány festivalu sa otvoria v piatok o 15:00 a zatvoria sa o 01:00. V sobotu bude vstup do areálu umožnený od 15:00 do 01:00.

Miesto podujatia

Festival sa uskutoční v priestoroch pezinských vinohradov, nad rybníkom a pod Starou horou. Najjednoduchšie sa na festival dostanete, ak prídete k Hotelu Rozálka, ktorý sa nachádza pár minút chôdze od miesta festivalu a následne budete postupovať podľa smerovacích šípok. Alebo si zadajte do navigácie priamo toto miesto, ktoré je pár metrov od vstupu na podujatie.

Vstup na podujatie

Cena lístka na jedeň deň je v predpredaji do 13.8.2020 20 eur. Vstupenka zahŕňa degustačný pohár, 10 degustačných lístkov a pásku na ruku. Vstup do areálu bude umožnený iba s platnou vstupenkou. Cena lístka na mieste bude 25 eur.

Deti do 14 rokov vrátane majú vstup v sprievode dospelej osoby zadarmo.

Pre osoby nad 15 rokov a nekonzumentov vína je možné zakúpiť si lístok iba na mieste v cene 20eur (bez pohára na víno a degustačných lístkov).

Cena vstupenky pre osoby so zdravotným postihnutím (ZŤP) je 10 eur a je možné ju zakúpiť iba na mieste.

Kvôli obmedzeným kapacitám odporúčame zakúpiť si lístky v predpredaji.

Ak ste si zakúpili vstupenku do 15.júla, Vaša vstupenka je platná iba na sobotu 15.augusta. Ak chcete festival navštíviť aj v piatok, je potrebné zakúpiť si lístok aj na piatok.

Zaplatené vstupné na podujatie sa nevracia, vstupenka je nenávratná a nevymieňa sa.

Degustacia vína a predaj fliaš len za lístky

Vinári vám budú nalievať víno (degustačné vzorky) a predávať fľaše vína len za degustačné lístky, nie za peniaze. Degustačné lístky si je možné zakúpiť v ktoromkoľvek predajnom stánku so vstupenkami. Každý návštevník, ktorý chce degustovať víno, si musí zakúpiť vstupenku, ktorá obsahuje degustačný balíček. Súčasťou tohto balíčku je páska na ruku, pohár a 10 ks degustačných lístkov. 

Do vlastných, prinesených pohárov vinári nenalievajú.

Peniaze za zakúpené degustačné balíčky sa nevracajú, degustačné balíčky a lístky sú nenávratné a nevymieňajú sa späť za peniaze.

Gastronómia

V gastro stánkoch si občerstvenie kúpite za peniažky. Prosíme vás, aby ste všetky obaly a iné predmety použité pri jedení, zodpovedne separovali a vyhadzovali do nádob, ktoré sú na to určené. 

Parkovanie

Pre návštevníkov s autom je vyhradené parkovisko. Kapacita parkoviska je obmedzená. Poprosíme vás, aby ste boli ohľaduplní aj k ostatným návštevníkom podujatia a rešpektovali, že parkovisko je pre všetkých.

Doprava

Počas podujatia nie je zabezpečená kyvadlová doprava. Na podujatie a z neho sa je možne dopraviť taxíkom alebo prímestskou dopravou. Autobus premáva zo zastávky Pezinok Železničná stanica na zastávku Kupeckého ulica, ktorá sa nachádza najbližšie k miestu konania podujatia. Taktiež naopak. Bližšie informácie nájdete na podstránke o doprave

TAXI

Partnerom nášho podujatia Je V.I.P TAXI, ktoré je k dispozícií na tel. čísle 0910 191 919.

Pokyny pre návštevníkov

Na podujatie je zakázané vnášať zbrane, toxické a omamné latky. Prosím vás, aby ste v každej situácií brali ohľad aj na ostatných návštevníkov podujatia. Všetci sme sa prišli zabaviť.

Počasie

Podujatie sa koná za každého počasia s výnimkou prírodných katastrof. Organizátor nezodpovedá za vzniknuté prírodné katastrofy počas podujatia. 

Hygiena

Prenosne toalety budú rozmiestnené v areáli podujatia a aj v stanovom mestečku. V rámci areálu bude k dispozícii aj zdroj vody.

Odpad

K dispozícii budú špeciálne smetné koše, farebne rozlíšené podľa druhu odpadu, budeme radi ak prispejete triedením svojou troškou k zlepšeniu separácie. Umiestnené budú v celom priestore podujatia a v stanovom mestečku a budú pravidelne vynášané. V rámci čistoty a spríjemnenia prostredia poprosíme vyhadzovať odpad do týchto nádob. Našou prioritou je ochrániť prírodu, ktorá hostí podujatie.

Iné informácie

Zakúpené degustačné balíčky, sú pri vstupe vymenené za označenie degustujúceho návštevníka podujatia – papierový náramok, pohár a 10 kusov degustačných lístkov. Za stratu, odcudzenie alebo poškodenie týchto vecí nenesie organizátor podujatia zodpovednosť. Pokiaľ účastník nebude mať označenie alebo toto bude poškodené, bude usporiadateľskou službou vyvedený z priestorov podujatia a bude od neho vymáhaná náhrada škody. Všetky označenia návštevníka – papierové náramky sú majetkom organizátora do ukončenia podujatia.

Organizátor podujatia nenesie zodpovednosť za osobné škody, stratu a zranenia vzniknuté na podujatí, ak boli spôsobené nedbanlivosťou návštevníka alebo nepredvídateľným správaním iných návštevníkov a tretích osôb.

Zmena programu vyhradená.